czwartek, 19 stycznia 2012

xD

     Dawno mnie tu nie było. Mogłam napisać coś w przerwie świątecznej, ale nie było nic ciekawego. Drugiego stycznia były moje urodziny. Imprezy żadnej nie było. Nawet i dobrze. Urodziny zrobię dopiero na osiemnastkę xD.
Dzisiaj w szkole wych. chciała mnie zapytać z WOS-u na czwórkę, ale powiedziałam, że nie będę odpowiadać, bo nie umiem, więc może mi postawić trzy. Zaczęła coś do mnie mówić, że powinnam teraz pracować na lepszą ocenę i coś tam jeszcze się pluła, ale już jej nie słuchałam. Byłam na nią wściekła !!! Każdy w klasie tylko przyglądał się to na mnie to na nauczycielkę i czekali kiedy zacznie się wojna. Wiedzą, że mogłam coś powiedzieć co by się jej nie spodobało. Ale nic nie powiedziałam. Bo znając życie za moją odzywkę mamuśka znowu by musiała iść do szkoły.
Moja była koleżanka, kumpluje się z dziewczyną, która jest popularna w szkole. No i w czwartek ma być "pchli targ" na którym będą sprzedawane różne przedmioty, a pieniądze pójdą na schroniska dla psiaków. Więc chciałam sprzedawać te rzeczy, ale "pani jestem najlepsza" wepchała mi się. Ona do wszystkiego się wpycha i nie tylko mi !!! A poza tym "pani jestem zajebista" kumpluje się tylko, dlatego z tą dziewczyną, żeby być popularną. To z moją najlepszą kumpelą wpadłyśmy na pomysł, żeby je skłócić. No i się udało <zaciesz> ;D Ciekawe jak będzie jutro xD

 Moje new rysunki:










1 komentarz:

  1. Ciekaawiee. Naj mi się podobaa obrazeek 3 : > Booski . ; > Mangaa ♥

    OdpowiedzUsuń