czwartek, 12 lipca 2012

Uuuppsss...

          Coś nuuuudne te wakacje w tym roku <ziewa> Może gdzieś w sierpniu wyskoczę na parę dni z rodzicami do Krakowa.
Wczoraj pomalowałam sobie włosy na czarno. Raczej chciałam spróbować je pomalować, ale coś mi nie wyszło :D Troszkę pociemniały, ale nie dużo. Teraz są jasno brązowe pomieszane z ciemno brązowym xD Nawet może być, nie wygląda to tak fatalnie. Morał jest taki, że jak chodzi o farbowanie to zawsze będę chodzić do fryzjera. Bo mi to nie za bardzo wychodzi :D Mam w planach pomalować sobie na czarno - niebiesko. Grzywka i końcówki będą niebieskie a reszta czarna. Albo czarno - czerwone. Ale nie wiem czy w tym roku ten plan wypali :/

Chodzi mi właśnie o taki niebieski:


A wyglądać to ma tak:
Tylko jeszcze do tego końcówki :)




UWAGA!!!
Przypominam o sondzie :)

2 komentarze:

  1. Całkiem fajnie, nie powiem, że nie,. ja bym wolała czarno-czerwone, ale tot ylko moje widzi mi się xd Czekam na zdjećia pofarbowanej głóki, na nexta i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne te włosy! :) Jak zrobisz to wstaw zdjęcie :)
    Na tym drugim jest świetnie i jakbyś miała takie, to ach! bosko! ^^
    Pozdrawiam

    Angel

    OdpowiedzUsuń