środa, 28 września 2011

Nuuudy !!!

   Przepraszam was wszystkich za to, że ciągle zmieniam adres strony, ale dla bezpieczeństwa mojego bloooga i mnie samej. Ludzie z mojej klasy wiedzą, że ten blooog nie istnieje, bo nie chce żeby moja wychowawaczyni na niego weszła.

Dzisiaj był nuuudny dzień, więc nic ciekawego się nie wydarzyło. Matka poszła na zebranie. Wych. może pokazać notkę nr 2 którą sobie zgrała na płytkę. Ale mama wie o tym bloogu. Raczej wiedziała, bo po całej sytuacji powiedziałam, że usunęłam blooga. Może mi nic nie zrobi za pałę z techniki i chemii. Ale na wszelki wypadek wymyślę coś na usprawiedliwienie. Chociaż i tak będzie jak zawsze czyli kazanie a później jakby niby nic się nie stało.

A teraz trochę fotek:






1 komentarz:

  1. eeej no, ale co nauczycielka ma do tego, co ty publikujesz na swojim wlasnym blogu?! no ja tego ie kumam nooo -.-

    OdpowiedzUsuń