poniedziałek, 26 września 2011

Zwalony dzień

Na początku PRZEPRASZAM (kogoś) za to, że obgaduje cię na moim blooogu. A poza tym mogłeś przyjsć z tym do mnie a nie prosto lecieć do wychowawaczyni. PRZPRASZAM !!!

I znowu do szkoły :/ Na początku dnia miałam doskonały humooorek wręcz znakomity, ale oczywiscie musiał mi go (ktoś) popsuć. (Nie będę pisać imienia, bo znowu wyjdzie na to, że kogoś obgaduję.) Kolega poskarżył się wychowawaczyni za to, że podobno go obgaduję (czyt. notka nr 2). Podał jej adres bloooga i dlatego go zmieniam. Ale naszczęście nic mi nie zrobiła ufff.... Ciekawe czy będzie coś mówić na ten temat? Jeszcze muszę poodrabiać lekcje bleee.. Jak mi się nie chce :/

A teraz coś na poprawienie humooooru: 


2 komentarze:

  1. Hay!!! Spx blog, b. mi się podoba. I Ty wiesz, że nie b. lubię Emo, to nic do Was nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wohooooooooooooooooom, ziooom, kocham klipy wyzej wymienionje! me gusta, kochana :D czekam na nexta i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń