piątek, 23 września 2011

Sprzątanie świata bleee

Jak dobrze, że już weekend. Ufff.... Dzisiaj kolega popłakał się, bo pozamykał wszystkie drzwi w łazience u dziewczyn i wychowawczyni kazała mu zapłacić 5 zł. Po trzech lekcjach moooja klasa poszła sprzątać las. Wracając zaczęłam z Madzią (kumpela) świrować. Takie tam np. kaczuszki hehe xD Po drodze koleżanka powiedziała " Chodźcie dziewczynki " a ja do niej, że ona jest "dziewczynką", ale dużych rozmiarów, (ponieważ ona jest trochę otyła), ta odpowiedziała, że ja mam na górze (?!). Na jakiej górze to ja nie wiem, kumpele też nie. Na górze? Jak to mówiła to patrzyła się na moją głowę. A na głowie przecież mam włosy. Nie wiem o co jej chodziło. Ona jest trochę poje****. Na koniec była kiełbasa w bułce bleee :/ Nie jadłam, bo nie lubię.

A teraz dodam "Monster High":


3 komentarze:

  1. ano piatek, co mnei bardzpo cieszy M<3 ale jka juz dzisiaj rozpoczelam weekend xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, głupio z tym wyszło. No cóż. Notka i blog mają super oprawę, naprawdę polecam go wszystkim czytać :P

    OdpowiedzUsuń