środa, 12 października 2011

Beznadziejnie !!! (?)

 Dzisiaj na lekcjach było jako tako, czyli jak zawsze. Koleżanka wiedziała, że piszę z pewnym chłopakiem na gg i wpadła na taki pomysł, żebym z nim chodziła. Masakra :/ Powiedziałam jej, że niech robi co chce, ale jak coś się stanie to będzie jej wina. Więc powiedziała, że bierze całą odpowiedzialność na siebie. No dobra :/ Na którejś przerwie powiedziała mu to. On się jej zapytał skąd jej to przyszło do głowy. A dalej to już nie wiem :/ Następnie powiedziała mi, że może się ze mną założyć, że on ze mną będzie, a nie z jej koleżanką:/
Tylko, że ja nie chcę nikomu odbijać chłopaka .
Jutro jeszcze akademia, która pewnie będzie trwała 5 godzin tak jak rok temu :/

2 komentarze:

  1. ja bym proponowala zmiane czcionki, bo to sie trudno dosyc czyta. a tak to przykro mi i zapewniam, ze w koncu bedzie lepiej :* czekam na ejxta i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom czcionkę można zmienić i kolor jej ;] A tak poza tym to giiit;*

    OdpowiedzUsuń