sobota, 22 października 2011

Haha

  Najpierw chcę powiedzieć, że teraz notki będą bardzo rzadko, ponieważ mam zakaz na kompa gdzieś do listopada :/
Wczoraj zwolniłam się z historii i geografii. Dzisiaj poszłam do koleżanki, żeby odpisać lekcje i dowiaduje się, że ja kogoś pobiłam hahaha :D
A było to tak, że koleżanki z mojej klasy powiedziały wych, że chłopaki z innej klasy mnie wyzywają. Ona ich zawołała i rozmawiała na korytarzu. Później przychodzi i pyta się klasy czy to prawda, że ja pobiłam dziewczynkę o trzy lata młodszą za to, że nie lubi Tokio Hotel. Jak to usłyszałam myślałam, że padnę ze śmiechu. To nie moja sprawa czy ktoś lubi Toki Hotel czy nie. I to nie jest powód do bicia. Hahahahahaaha

1 komentarz:

  1. HAHAhahhahahaha, rozwalilo mnie to xd mnie tez by mogli o cos takiego oskarzac, mowie ci :D czekam na nexta i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń