środa, 19 października 2011

Może mi się nie upiecze

   Jednak mamuśka będzie musiała pójść do szkoły. Wczoraj powiedziałam wych, że mama nie przyjdzie, bo niema czasu. A ona na to, że przyjedzie do mnie do domu z dyrem. To ja jej powiedziałam, że jeżeli się pośpieszy to załapie się jeszcze na pycha ciasteczka. Nic nie odpowiedziała. Ona ma jakąś obsesje na moim punkcie !!! Czepia się mnie, żebym przypinała grzywkę, bo oślepnę, ale nie ja jedna w klasie mam grzywkę opadającą na oko, a ona upatrzyła sobie mnie :/ Albo jak dostanę choć jedną jedynkę to mama ma być wzywana do szkoły, chociaż to nie tylko mnie się tyczy, bo paru osobom też :/
Jeszcze jutro wszystkich pyta na historii :/


Mam pytanko: Czy może być taki rysunek Widma Złego Pana ("Dziady") na plakat na polski?
Opinie podajcie w komentarzu

1 komentarz:

  1. mi tam sie podoba, tylko rece sa za chude. ale tak to jest fdobrze :D

    OdpowiedzUsuń